home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. { Luhan, Sehun, Kris, Suho, Lay, Tao, Chanyeol, Baekhyun, D.O, Kai, Chen, Xiumin). Btw, Don't forget to leave your footstep.

CBOX

Replace wth your cbox code

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
back from hiatus. lol
Friday 18 October 2013 | 0 Comments




ahoyy. annyeong. since dahlama sangat hiatus, pft. nak tukar blogskin pun dah lupa. MasyaAllah.
Careless. Careless. okno, haha.
 well yeah, ya know. aku busy gila ngan PBS and rakan-rakannya iaitu EXAMS yang akan datang menjemput kami, murid-murid a.k.a mangsa-mangsa PBS sekalian untuk menjawabnya. pft. hanya Allah jelah tahu macam mana perasaan kitaorang ngan cikgu. pft. dahlah banyak PBS yang tak siap lagi. lol. nasib ah sejarah and kawan-kawan rakan sekutunya dah siap. fyi. aku bosan and yeah, ada masa terluang ni aku nak post juga benda ni kat blog since aku dah tukar blogskin baru. ehek. /Gediks;
otl. exam will start next week. so yeah. pft. rasa macam malas jea nak jawab. okno.
and yeah, after exam, hari sabtu iaitu 26 oktober we'll have a camp. pft. ENGLISH CAMP ya know. Hell yea. I'm not interested with that camp, but yeah, cikgu kata "WAJIB DATANG" 
otak aku fly kemana tah waktu tu, boleh lak terpikir pasal abe EXO ngan abe PINITE yang datang Malaysia. { 17 oktober 2013 } *psstt, abe EXO tak datang, abe PINITE yang datang.

Serabut dah, k. Annyeong, Assalamualaikum. c: